שדרוג ורענון חדר המגורים ברשת איקאה :

שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב print

מגוון ספות וכיסויים מתכבסים במחירים נוחים

רשת איקאה מציעה מערכות ישיבה המצוידות בכיסויים נשלפים, הניתנים לכביסה במכונה או בניקוי יבש. מגוון מערכות הישיבה בעלי הכיסוי הנשלף כולל מגוון רחב של ספות לרבות ספות הנפתחות למיטה, שזלונגים והדומים ומכל סגנונות העיצוב כאשר לכל דגם של מערכת ישיבה מספר כיסויים לבחירה, המאפשרים חידוש הכיסוי המקורי לטובת שינוי עונתי של צבע או סגנון.

דוגמאות למערכות ישיבה בעלות כיסויים נשלפים:
· KLIPPAN – ספה דו-מושבית בסגנון מודרני עם ריפוד 100% כותנה או כותנה/פוליאסטר בצבעים אופנתיים. רגלי הספה עשויות פלדה. ניתן להשיג במגוון רחב של צבעים והדפסים במחיר: 1100-1395 שקלים. מחיר הכיסוי בלבד: 150-445 שקלים.
· EKTORP – ספה תלת-מושבית בסגנון קאונטרי עם כיסוי IDEMO בצבע אדום, עשוי 100% כותנה, במגוון צבעים והדפסים. מחיר: 2450 שקלים. מחיר הכיסוי בלבד: 700 שקלים.
· KARLSTAD – ספה תלת-מושבית עם ריפוד BLEKINGE בצבע לבן, עשוי 100%. מחיר: 2295 שקלים. מחיר ספה דו-מושבית 1995 שקלים מחיר הכיסוי בלבד: 395 שקלים.
· KIVIK – משפחת ספות בסגנון עיצוב מודרני, במגוון רחב של פונקציות ואפשרויות התאמה ביניהן, כריות ממולאות בספוג, כיסויים ניתנים להסרה, במגוון רחב של צבעים. מחיר: 2545 שקלים. ניתן לשלב עם כיסוי INGEBO כחול כהה, ריפוד מ 100% כותנה הניתן להסרה ולכביסה. מחיר הכיסוי בלבד: 545 שקלים.

כתבות אחרונות

עקבו אחרינו

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן