קרוקס לשנה יפה ונוחה: מתחילים את תשע"ז ברגל ימין!

שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב print

קרוקס לשנה יפה ונוחה: מתחילים את תשע"ז ברגל ימין!

הדרך לשנת תשע"ז רצופה במגוון מדהים, חדשני, יפהפה ונוח של נעליים מבית קרוקס&מור. בואו גם אתם להתחיל גם אתם את תשע"ז ברגל ימין! אתם מוזמנים לאחת מרשת החנויות קרוקס&מור להתרשם מהמגוון המיוחד של נעליים חגיגיות ויומיומיות לכל בני המשפחה.
לקראת עונת החגים התחדשו ברשת הנעליים המובילה בישראל במיטב הסגנונות העונים לכל טעם. לצד נעלי קרוקס אמיתי, המיוצר מחומר הקרוסלייט – CROSLITE TM – על תכונותיו המיוחדות שלא ניתנות לחיקוי, תוכלו למצוא קולקציה חגיגית חדשה מרהיבה במיוחד, של נעליים לחג, נעלי סתיו וחורף המתחילים להפציע, מגפונים עדכניים מקולקציית חורף 2017 מרהיבים ביופיים נעלי בית ועוד.

הצעירות שבינינו ישמחו לצעוד לבית הכנסת, ולעמוד שעות ארוכות בתפילות, עם מגוון נעליים חגיגיות, בלרינות ו'נעלי בובה' יפהפיות בכל הצבעים, הדגמים והדפסים שונים. גם הבוגרות יותר יאהבו את הקולקציה החגיגית המדהימה והעכשווית שלהן, המציעה מבחר ענק של נעליים.
לגברים מגוון נעליים המתאימים לבחורי ישיבות ולאברכים, בלי לוותר על הנראות המכובדת, לצד הנוחות והאיכות הידועים של קרוקס. וכמובן, השעות הרבות של ההכנות לחגים במטבח ובחדרי הבית, יהיו נוחות יותר עם מגוון נעלי בית יפהפיות ונוחות של קרוקס המקורי.
בין המותגים המובילים, ניתן למצוא בחנויות קרוקס&מור: נעלי Rocket Dog, נעלי Native, מותג נעלי הבד Natural World – מיוחד ליום הכיפורים! 'בלנסטון' – המגף האוסטרלי, נעלי Paez הארגנטינאיות, נעלי הנוחות הידועות זה מאה שנים SCOOL berio rio נעלי הבובה הקלאסיות לכל אירוע, blowfish לצעירה שבך, הכי עכשווית, ואל תחמיצו את נעלי רוק ספרינג המותג שבזכות פטנט המדרך החדשני מספק נוחות שלא הכרתן! Yosi Samraועוד מותגים רבים ומצוינים.

כתבות אחרונות

עקבו אחרינו

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן