עשרות ילקוטים לילדים לקראת שנת הלימודים החדשה

שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב print

בזק בינלאומי תרמה:
עשרות ילקוטים לילדים לקראת שנת הלימודים החדשה

בזק בינלאומי, חברת התקשורת המובילה בישראל, תרמה ילקוטים וציוד נלווה למשפחות שידם אינם משגת. לצד תרומה זו, נרתמו גם השנה עובדי החברה ותרמו ילקוטים וציוד נלווה שאינם נצרכים לבעליהן.
במסגרת המבצע המרגש, ארגנה בזק בינלאומי עמדות איסוף מיוחדות בבנייני החברה, העובדים התגייסו למבצע קהילתי מרגש זה וההיענות לו הייתה רבה. את הילקוטים והציוד העבירה בזק בינלאומי למשפחות שידן אינה משגת.

כחלק מתרומתה הנרחבת, תרמה השנה בזק בינלאומי עשרות ילקוטים למוסד החינוכי אור שמחה בכפר חב"ד.
אור שמחה בכפר חב"ד הינו בית ספר לילדים ממשפחות מצוקה ומרקע סוציו-אקונומי קשה. המוסד מוכר על ידי משרד הרווחה כפנימייה טיפולית והוא משרת אוכלוסייה מגוונת ומהווה כור היתוך ובית חם לילדים ובני נוער מכל הארץ.
שיתוף הפעולה המבורך בין חברת בזק בינלאומי למוסד החינוכי 'אור שמחה', נולד כחלק מגישת המעורבות החברתית שמהווה ערך מרכזי בעבודתה של בזק בינלאומי.

כחברת שירותי תקשורת מובילה. בזק בינלאומי מעודדת יוזמות קהילתיות והתגייסות של העובדים מתוך תפיסה שפעילויות של תרומה לקהילה מחזקות את הקשר של העובדים עם הסביבה ואת תחושת השייכות והסיפוק בקרב העובדים.
אורטל זוהר וולף, דוברת בזק בינלאומי ומנהלת קשרי הקהילה בחברה: "משפחות רבות מתקשות לספק צרכי לימוד בסיסיים לילדיהן וילדים רבים נאלצים להתחיל את שנת הלימודים ללא הציוד הנדרש. אני גאה בעובדי חברת בזק בינלאומי שמרגישים מחויבים לקהילה ומתגייסים למענה לאורך השנה כולה. אנו מאחלים לכל ילדי ישראל שנת לימודים פוריה ומוצלחת".

זאב סלבין מנהל אור שמחה: "חניכי המוסד, מגיעים ברובם ממשפחות קשי יום. אנו משקיעים ככל שניתן בחניכי הפנימייה, על מנת להעניק להם סיכוי אמיתי לחיים טובים. בשם ילדי אור שמחה, אנו מודים מקרב לב לחברת בזק בינלאומי על תמיכתם בילדים באמצעות תרומתם הנכבדה של תיקים לבית הספר לרווחתם של ילדי הפנימיה".

כתבות אחרונות

עקבו אחרינו

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן