מכבי – מחוז מרכז

שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב print

"בני ברק ואלעד נמצאות בעדיפות גבוהה במכבי – ובמחוז מרכז אנו משקיעים רבות על מנת שהשירותים בהם יהיו הטובים ביותר ומותאמים לצרכי המגזר החרדי"

כך אומרת ראשת מחוז המרכז במכבי, הגב' דבורה חסיד, על רקע השינויים הארגונים ותנופת הפעילות בתחום קידום הבריאות בקהילה בבני ברק ואלעד • בקרוב ייפתח בית מרקחת בקרית הרצוג.
בימים אלו במחוז המרכז של מכבי שירותי בריאות נרשמת תנופת פעילות בנושאי קידום בריאות וכן שינויים ארגוניים, במטרה לשדרג ולשפר את המערך הרפואי לרווחת מבוטחי מכבי שירותי בריאות בבני ברק ואלעד.

במסגרת השינויים ימונה מר אליהו עובדיה לתפקיד מנהל מרחב בני ברק במכבי שירותי בריאות במקומה של הגב' איזנה קפלן-לביא שמונתה לתפקיד בהנהלת המחוז. כן תסיים ד"ר אורלי גרינפלד את תפקידה כמנהלת הרפואית של בני ברק ויחליף אותה ד"ר איתן ברגנר.

בשנים האחרונות בהן כיהנו ד"ר גרינפלד וגב' קפלן כמנהלות מרחב בני ברק במכבי שירותי בריאות, קודמו השירותים הרפואיים בעיר, הורחב שיתוף הפעולה עם רבני העיר שליט"א, נערכו ערבי בריאות בקהילה וכנסים רפואים-הלכתים המתקיימים אחת לכמה חודשים בבני ברק, בשיתוף עם בית הדין של מרן הגר"ש וואזנר שליט"א. בין היתר קלטו את מתאם קשרי הקהילה החדש בעיר, הרב יוסף בינדר, אשר יחד עם מתאמת קשרי הקהילה הגב' חנה אייזנבך פועלים רבות לרווחת מבוטחי מכבי בבני ברק.

הנהלת המרחב, בראשות איזנה וד"ר גרינפלד היו שותפות בליווי תהליך בניית המבנה הרפואי והמקצועי של המרכז הרפואי החדש של מכבי ההולך ונבנה ברחוב רבי עקיבא פינת שד' ירושלים בבני ברק. המרכז החדש בנוי בתאמה מלאה לצרכי המבוטחים בעיר. המרכז החדש, שייחנך במהלך שנת 2015, מתפרש על פני 5,500 מ"ר ויכלול את הטכנולוגיה המתקדמת ביותר עם השירותים הרפואיים הטובים ביותר, מעבדה ומכונים. ריכוז כלל השירותים במרכז הרפואי תנגיש אותם לציבור בבני ברק.

פתיחתו תאפשר למבוטחי מכבי ליהנות מחוויית שירות מתקדמת עם טובי הרופאים, בבניין חדש ומרווח עם מכשור וטכנולוגיה הכי מתקדמים ובנוסף יפתח בו מוקד חירום שיפעל עד שעות הלילה וטיפול יום לטובת הזקוקים לו.

מר אליהו עובדיה שייכנס לתפקיד מנהל מרחב בני ברק, שימש עד כה כמנהל מרחב אלעד במכבי וקודם לכן היה סגן מנהל מרחב בני ברק. בתקופה בה ניהל את מרחב העיר אלעד, פיתח רבות את השירותים הרפואיים בעיר, תוך התאמה מלאה לצרכי המבוטחים ובשיתוף פעולה הדוק עם רבני העיר שליט"א. במסגרת השינויים במחוז קודם ומונה הרב ברוך שטרן לתפקיד מנהל המרכז הרפואי 'נחלת יצחק' באלעד. במקומו של מר אליהו עובדיה תמונה הגב' חגית רונן שהייתה עד כה מנהלת מרכז רפואי כהנמן בבני ברק – לתפקיד מנהלת מרחב אלעד. לתפקיד המנהל הרפואי של מרחב בני ברק מונה דר' איתן ברגנר ששימש עד לא מכבר כמנהלו הרפואי של מרחב יפו.
במסגרת השינויים הארגוניים במחוז המרכז של מכבי שירותי בריאות תמונה ד"ר אורלי גרינפלד – שהייתה עד כה המנהלת הרפואית של מרחב בני ברק – לתפקיד סגנית המנהלת הרפואית במחוז המרכז. את מקומה כמנהל הרפואי של מרחב בני ברק ימלא ד"ר איתן ברגנר. ד"ר ברגנר הינו רופא מומחה ברפואת משפחה ורואה אתגר ועניין רב בתפקידו, על מנת לקדם את שירותי הרפואה בעיר לרווחת ולבריאות האוכלוסייה.

לצד זאת קולטים במכבי שירותי בריאות אנשי צוות חדשים במרחבים בני ברק ואלעד, בהם גם רופאים, אחיות, כאשר כלל העובדים עוברים סדנאות העשרה לצורך שיפור השירות למבוטח, תוך התאמה להלימה התרבותית של הקהילה. לאחרונה נקלטו שתי רופאות נשים בתחום האולטראסאונד למרכז בריאות האישה בכהנמן, ראומטולוג בבני ברק, ורופא המשפחה ד"'ר אלון אידלשטיין.

במקביל מקיימת מכבי שירותי בריאות שורה של כנסי קידום בריאות בקהילה, בבני ברק ובאלעד. בין היתר נערכו בחודשים האחרונים כנסים לחולי סכרת, בהם שמעו המשתתפים הרצאות על דרכי ההתמודדות עם המחלה ואפשרויות הטיפול בה. הכנסים מתקיימים בהובלתה של ד"ר אורלי גרינפלד יחד עם הרה"ג רבי משה שטיין שליט"א רב בית המדרש קהל חסידים קרית הרצוג. פעילות זו תמשיך בהנחייתו של ד"ר איתן ברגנר, עם היכנסו לתפקיד.

כמו כן מכבי משתפת פעולה עם גורמים שונים בעיר במטרה לקדם את בריאות התושבים. מכבי משתפת פעולה בפרויקטים רבים עם עיריית בני ברק, מקיימים כינוסים יחד עם בית החולים 'מעיני הישועה', עורכת סדנאות בעזר מציון, משתתפתם בימי בריאות בשיתוף בית מרגלית, משתתפת בכנסים שעורך המרכז למידע לאישה בראשות הגב' שושנה גולדפינגר ועוד. כמו כן מתקיימות סדנאות בריאות בנושאי סוכרת, תזונה נכונה, גמילה מעישון וסדנא למבוטחים שעברו ניתוח בריאטרי בסניפים.

כמידי שנה לקראת החגים עורכת מכבי בבני ברק כנסים מרכזיים בנושאי רפואה והלכה, בהשתתפות מאות רבנים מובילים מכל רחבי הארץ בשיתוף בית דינו של מרן הגר"ש וואזנר שליט"א והרה"ג רבי משה שטיין שליט"א, רב בית המדרש קהל חסידים קריית הרצוג. בכנסים משתתפים בכירי רופאי מכבי והמטרה שילוב רפואה והלכה לטובת הציבור. כמו כן השתתפו רופאי מכבי ממרחב בני ברק ואלעד בקו מענה טלפוני בנושאי צום יום הכיפורים, יחד עם רבנים ומורי הוראה.

בתמונה: כנס רפואה והלכה שנערך השנה בבני ברק ע"י מכבי והרה"ג רבי משה שטיין
לדברי ראשת מחוז המרכז במכבי שירותי בריאות, הגב' דבורה חסיד: "אנו זוכים לאמון גבוה מהציבור החרדי, ולראייה מחצית מתושבי בני ברק מבוטחים במכבי שירותי בריאות. אנו מחוייבים לפעול במלוא המרץ לקידום בריאות מבוטחי העיר. אנו מרחיבים את השירותים הרפואיים ואת המגוון שלהם כדי לתת לתושבים את המענה בתוך העיר בני ברק, כמו גם שיתופי הפעולה עם הרבנים, מובילי הדעה בקהילה, עיריית בני ברק והמתנ"סים – ובכלל זאת שותפות בקידום בטיחות הילדים בתקופת בין הזמנים ובכלל, יחד עם ארגון טרם, וכן עם גורמים נכבדים נוספים עוזרים לנו להתאים את השירות הניתן לצרכי הקהילה.

"הערים בני ברק ואלעד נמצאות בסדר עדיפות גבוה במחוז המרכז ואנו משקיעים בהן רבות על מנת שהשירותים הרפואיים בהם יהיו הטובים ביותר, המקצועיים ביותר והמותאמים ביותר לצרכי האוכלוסייה. אנו ממפים את צרכי האוכלוסייה בשכונות ובהתאם לכך מוסיפים תשתיות ושירותים נוספים. לנוכח הביקוש הרב, בקרוב אף נחנוך בית מרקחת חדש של 'מכבי פארם' באזור קריית הרצוג.

"כל הסקרים שנערכו בעיר מעידים על שביעות רצון גבוהה מהשירותים הרפואיים של מכבי. בסקר שביעות רצון מקיף שנערך בבני ברק נמצא כי מכבי מובילה בפער משמעותי על הקופות האחרות. רוב הנשאלים ציינו כי מכבי היא הקופה הטובה בעיר עם רמת השירות הגבוהה ביותר בעיני מבוטחיה, כאשר היתרונות שבלטו הם: פריסה ומקצועיות רפואית ויחס אישי למבוטח. נתונים אלו מחייבים אותנו לפעול למען המבוטחים ולמען הקהילה. את כל השירותים הרפואיים שלנו אנו משתדלים להנגיש ולהתאים בצורה המיטבית ביותר לאורח חייהם של מבוטחינו בבני ברק".

כתבות אחרונות

עקבו אחרינו

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן