מונה סמנכ"ל מבצעים חדש באל על

שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב print

דוד מימון מנכ"ל אל על, הודיע על סיום תפקידו של סמנכ"ל המבצעים קברניט בני ליבנה ויציאתו לגמלאות. במקומו ימונה קברניט טל בקר.

קברניט בני ליבנה הצטרף לאל על בשנת 1989 לאחר מסלול ארוך כטייס בחיל האוויר, במסגרתו פיקד על טייסות, ניהל מחלקה במפקדת ח"א ופיקד על בסיס. במהלך 5 השנים האחרונות (מאז 2009) כיהן כסמנכ"ל המבצעים ועוד קודם לכן שירת בשורת תפקידי ניהול בכירים בחברה לרבות טייס ראשי בצי 747, ראש אגף מבצעי אויר וקדנציה נוספת (מוקדמת יותר) כסמנכ"ל מבצעים.

עם פרסום ההודעה הודה דוד מימון לבני ליבנה על תרומתו לחברה במשך שנים רבות, שנים של נשיאה באחריות כבדה לתפעול החברה. "במסגרת תפקידו, בני היה אחראי, בין השאר, על ניהול, קידום וסיום הליך ה"רישוי מחדש" של החברה – נושא אותו ניהל באופן נבון, מקצועי ומושכל. אני מאחל לבני הנאה והצלחה מקרב לב, עת יפתח בפרק חדש בחייו."

קברניט טל בקר ימונה לתפקיד סמנכ"ל מבצעים ויחל במהלך הימים הקרובים בחפיפה ויכנס לתפקידו ביום 1 יוני 2015. טל בקר בן 60, יליד דרום אפריקה, עלה לישראל בהיותו בן 7, נשוי, אב ל- 3 ילדים וסב לשתי נכדות, בוגר תואר ראשון במתמטיקה ומדעי המחשב, ביצע מגוון של תפקידים כטייס בח"א, פרש מצה"ל בשנת 1995 ומזה כ 20 שנים עובד באל על כטייס. טל הוסמך כקברניט בשנת 2001, ומשנת 2007 הינו קברניט בצי 747. שימש כממונה טכני בצי 737 , טייס ראשי ומנהל צי 747.

דוד מימון בירך את קברניט טל בקר לרגל המינוי: "אני מאמין ביכולותיו של קברניט טל בקר ובטוח כי לאור הניסיון הרב שמביא עמו, כמו גם אישיותו, יתמודד בהצלחה עם האתגרים העומדים בפנינו ויבצע תפקיד מרכזי זה בחברה על הצד הטוב ביותר".

כתבות אחרונות

עקבו אחרינו

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן