מג'ימיקסר- אביב חדש הגיע למטבח

שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב print

גם מעבד מזון וגם מיקסר במכשיר אחד!
כמה פעמים אמרתם לעצמכם, הלוואי וימציאו מכשיר פלאי שיעשה בשבילנו את כל עבודות המטבח: יפרוס, יקצוץ, יערבל, יקציף ועוד ועוד פעולות, והכל בלחיצת כפתור.
לא תאמינו, אבל מהיום זה אפשרי! ניופאן, יבואנית 'מגימיקס' בישראל, מביאה את הבשורה בתחום מוצרי המטבח ומציגה את הדבר הגדול הבא: "מג'ימיקסר", גם מעבד מזון מקצועי וגם מיקסר מקצועי במכשיר אחד!

 

מכשיר המג'ימיקסר- מדגם CS6200, הינו עוד מוצר מבית מג'ימיקס הצרפתי, מותג העל שהפך מזמן לשם גנרי במטבח, הודות לחדשנות, טכנולוגיה מתקדמת, עיצוב ואיכות ללא פשרות.

המיג'ימיקסר החדש, משלב יכולות רבות, גם של מעבד מזון וגם של מיקסר, ויכול לבצע למעלה מ 23 פעולות שונות: לקצוץ, לפרוס, לחתוך, לערבל, להקציף, ללוש, לבחוש, ואפילו לחתוך לקוביות.

המוצר, מגיע עם לא פחות מ25 אביזרים נלווים, (חלקם בתוספת תשלום) ועם קערת מיקסר ענקית בקיבולת של חמישה ליטר המיועדת ללישה, ערבול והקצפה. בנוסף, מגיע עם שלוש קערות העשויות מפוליקרבונט קשיח, חומר איכותי במיוחד אשר עמיד בהפרשי טמפרטורות, אינו נשבר או נסדק ואפילו משמש לייצור חופות של מטוסי קרב.
גם סכיני המעבד אינן סטנדרטיות, אלא מדובר בסכינים מתוצרת סאבטייר הידועה כמתמחה בייצור סכינים מקצועיות, אלו סכינים איכותיות ועמידות הנשארות חדות לאורך שנים רבות ללא צורך בהשחזה או החלפה.

מעבר לכך, למכשיר ישנם יתרונות שימושיים רבים, כגון: פתח רחב, המאפשר נוחות יתר בשימוש, כפתור ה"פולס" המאפשר שליטה טובה יותר בעובי הפריסה/קציצה/לישה וכו'. פטנט ההקצפה הייחודי למג'ימיקס – המבטיח שהקצף ייבנה בגמישות מושלמת ולא יישבר, וכמובן, שורה ארוכה של אביזרים נלווים ויחודיים, שחלקם מוצעים לרכישה בנפרד, שמעלים את ביצועי המג'ימיקס לרמה קולינארית חסרת תקדים.

יש לציין, את עוצמת הכוח העומדת מאחורי המוצר הפלאי הזה, מדובר במנוע עוצמתי עם 1500 וואט, עליו גם ניתנת אחריות של 30 שנה!

בימים אלו, יצאה ניופאן, יבואנית 'מגימקס' בישראל, במבצע מיוחד לרוכשים: קונים מג'ימיקסר ומקבלים ערכה ההופכת את המעבד למסחטת מיץ פירות, ירקות ונקטרים רק ב ₪179 במקום ב ₪700.

את המוצר ניתן להשיג ב- 7 צבעים שונים בחנויות המובחרות.
מחיר מומלץ לצרכן 3990 ₪

כתבות אחרונות

עקבו אחרינו

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן