מגוון פעילויות מרוממות בבין הזמנים ברכסים

שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב print

אלפי אברכים, בני נוער וילדים התרעננו במגוון פעילויות 'בין הזמנים' במועצה המקומית רכסים

גולת הכותרת – יום כיף לילדי הישוב השוקדים על תורתם גם מחוץ לכותלי תלמודי התורה, במסגרות 'אבות ובנים', 'תהילים', 'לקראת שבת', 'משניות', 'מתמידים' וכדו'. ראש המועצה הרב יצחק רייך: "תינוקות של בית רבן הם המנוע האמיתי שלנו, ראיתי צורך וחשיבות לחזק את ידיהם וכמובן את ידי המלמדים שמשקיעים את מירב זמנם ומשאביהם, על מנת להרבות אהבת תורה ויראת שמים.
במגוון פעילות בין הזמנים במועצה המקומית רכסים שכללו מסעות אופניים לבחורי הישיבות במספר יציאות בשטח לאורך נחל הקישון, מבצע בטיחות וחלוקת קסדות רכיבה לילדים בשיתוף איחוד הצלה, אירוע מוזיקלי מיוחד עם תזמורותו של עמי כהן עם בעלי מנגנים ברל צוקר ואלי הרצליך וכנס איחוד סביבה עם הרב אהרון מרגלית, הרב חיים וולדר, והרב אבא טורצקי, זהר כאבן חן אירוע ההוקרה לילדים השוקדים על תלמודם גם לאחר שעות הלימוד בבית הספר במסגרות הבלתי פורמליות – "אבות ובנים', 'תהילים' 'משניות' 'מתמידים' ועוד שזכו ליום כיף אמיתי בלונה פארק שהגיע אל הישוב רכסים. עשרות מתקנים אפשרו לכל ילדי וילד ליהנות ממגוון פעילויות, בלי המתנה ארוכה, במאור פנים ומתוך הערכה עצומה. טרם האירוע חילקה המועצה המקומית רכסים לראשי הארגונים כרטיסים המקנים את הזכות להשתתף וליהנות מעמדות המשחקי, חלוקת טילונים, עמדת הכנת סוכר מתוק ועוד ועוד.

מנהלי 'אבות ובנים' ברכסים אין ספק כי האירוע נסך בליבם של הילדים גאוות יחידה אמיתית. היה ניכר שהם חשים שמחה על כך שהם והם בלבד, זוכים להכרה על תלמודם, על התמדתם מעבר לשעות הלימוד בת"ת ואין ספק בליבנו שאירועים כאלה חורטים בנפש הילד תודעה של מתיקות התורה.
מנהלת חינוך ותרבות הגב' עדינה פלונצ'ק הדגישה את חשיבות הפעילויות הבלתי פורמליות התורמות לילדי הישוב. ראש המועצה הרב יצחק רייך הודה ושיבח את עוזרו הרב משה אדלר על היוזמה הרבה המושקעת, והתכנון המיטבי לפרטי פרטים בכל הפעילויות האטרקטיביות שנעשו במהלך החופשה תוך חשיבה אסטרטגית רחבה ורבת מעוף לרווחת תושבי הישוב. התושבים נפעמו מהפעילות הרבה, המגוונת והאיכותית לה זכו במהלך בין הזמנים.
היה מדהים לראות איך כל ילד וילד זוכה לעלות על כל מתקן, היות והמארגנים עשו בחכמה ודאגו למס' מתקנים התואם את מס' המשתתפים שלא כפי שקורה פעמים רבות שיש תורי המתנה ארוכים… אבל יותר מהכל, דמעות עלו בעיני כאשר אבא אחד אפילו בא וסיפר לי כי אינו זוכר מתי זכה להעניק לכל אחד מילדיו טילון"
הרב רייך ראש המועצה: "לנגד עיני עומדים תמיד ילדי ונערי רכסים, הם דור העתיד, הם אלה שיובילו את רכסים להמשיך ולגדול בתורה, כשילד קטן בא אלי בעיניים נוצצות ושאל אם הוא יכול לקבל גם סוכר מתוק, ואתה רואה בעיניו את מתיקותה של התורה שהוא לומד, זה נחת יהודי אמיתי. היה פשוט מרגש לראות את הילדים הטהורים האל מקבלים עידוד של ממש להשקעה שלהם ושל אבותיהם, לעובדה שגם אחרי ימי לימוד ארוכים, הם עושים מאמץ ובמקום לשחק עוד קצת בלגו, באים ולומדים"

כתבות אחרונות

עקבו אחרינו

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן