טריפ פלוס העניקה משקאות קלים וצוננים לתלמידי ישיבות בנופש ובקמפים

שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב print

טריפ פלוס העניקה משקאות קלים וצוננים לתלמידי ישיבות בנופש ובקמפים

תלמידי ישיבות ונופשים רבים נחשפו במהלך ימי חופשת בין הזמנים למשקאות הקלים בטעם המטריף של 'טריפ פלוס'. במהלך החופשה העניקה טריפ משקאות קלים למאות תלמידי ישיבות בקמפים ובאתרי הנופש, לצד מאות אלפי כוסות שתייה צוננים שהעניקה טריפ לילדי ביתר עילית בלונה פארק שהתקיים בעיר.
בין היתר העניקה טריפ את חסותה לסיום מסכת סוכה שנערך במהלך הקמפ של ישיבת 'בית שמואל' בראשות הגר"י ערנפלד שליט"א – כאשר בני הישיבה הסבו לצד שולחנות ערוכים בכל טוב, כאשר השתייה הקלה שהוגשה להם הייתה בטעמים המטריפים של טריפ.

בנוסף העניקה טריפ פלוס משקאות קלים למאות תלמידי ישיבות שנפשו במהלך בין הזמנים ב'מבצר של הישיבישער'ס' שהוקם בצפת ביוזמת חבר מועצת העיר ומחזיק תיק החינוך, הרב נחמן גלבך, עבור תלמידי הישיבות הנופשים, שם נערכה פעילות יומית קבועה וזיץ אל תוך הלילה בכל יום מימי בין הזמנים וגם שם נחשפו תלמידי הישיבות לטעמים המטריפים של טריפ.
אבראו, רוקח הטעמים של טריפ מברזיל, יצר את המשקאות החדשים תוך שימוש בפירות טרופיים ואקזוטיים העסיסיים ביותר הגדלים בברזיל מהם מכינים את המיצים הטובים בעולם ויחד עם יוצרים שילוב מטריף! טריפ פלוס מביאה את הטעם הברזילאי המטריף לישראל והמשקאות כוללים רכיבי פרי טבעי מהטובים ביותר מברזיל ודרום אפריקה. סדרת המשקאות כשרה למהדרין בהשגחת בד"ץ העדה החרדית.
לדברי י. מרקוביץ, מנכ"ל B&H משקאות יצרנית טריפ: "החיבור שלנו עם תלמידי הישיבות הוא אך טבעי לסדרת המשקאות הקלים בטעם המטריף שלנו. טריפ נותן את הטעם של החופשה בבין הזמנים ובכל ימות השנה".

כתבות אחרונות

עקבו אחרינו

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן