וקסברגר – ספר תורה לילדים מ – י – ו – ח – ד

שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב print

תנו לילדיכם כתר מלכות!
שמחה אמיתית מצפה לילדים בחג שמחת תורה הקרוב: 'מלכות וקסברגר' משיקה את 'כתר מלכות' ספר התורה לילדים המציג את תמונות פרשיות השבוע בצבעוניות מרהיבה ובמארז בימת בית הכנסת

שמחת תורה בפתח, ואם עד היום הסתפקו הילדים בבית הכנסת במבטים נכספים ובנשיקה נרגשת לספר התורה האחוז בזרועותיו של אבא בשבתות ובחגים, הרי שבחג הקרב יהיה להם ספר תורה משלהם! כן, כן זו לא אגדה ולא רק לחגי תשרי.

'מלכות וקסברגר' פאר היצירה היהודית יוצאת בהפקה מיוחדת לכבוד חג העצרת ומציגה ספר תורה מצויר לילדים – "כתר מלכות". הספר מחולק לפרשיות השבוע כשבכל פרשה ישנה תמונה מיוחדת הממחישה את הנושא העיקרי. על הציורים הללו שקדו ימים כלילות ר' יואל וקסברגר וצוות האומנים שבטרקלין.

גולת הכותרת של ספר התורה הינו המארז המיוחד העוטף אותו, הבנוי בדמות בימת קודש אמיתית קטנה ומוגבהת, ממש כמו בבית הכנסת, עליה ניתן להניח את ספר התורה ולגלגל אותו בנוחות לפרשיות השבוע.

"כל ילד שיזכה לקבל את "כתר מלכות" לידיו, יתרגש לאחוז בספר תורה ולדמיין עצמו כקורא בתורה" אומר ר' יואל וקסברגר, "תחושת ההנאה תוך כדי משחק תגביר את הקשר שלו לתורה, וממילא את רצונו לקיים את האמור בה. והרי זה הדבר העיקרי שכל הורה ירא שמים מתפלל עליו – שיזכה לטעת בלב ילדיו אהבת תורה ואהבת מצוותיה."

ספר התורה לילדים של 'מלכות וקסברגר' הינו המתנה המושלמת לכל ילד יהודי לקראת חג שמחת תורה, לחלאקה, למסיבת החומש ולכל שבת וחג במעגל השנה!

כתבות אחרונות

עקבו אחרינו

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן