החלו עבודות שדרוג גן הסנהדרין המיתולוגי בשכונת סנהדריה בירושלים

שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב print

העבודות מבוצעות ביוזמת סגן ראש העיר ירושלים, הרב יוסף דייטש, הממונה על המע"ר החרדי
החלו עבודות שדרוג גן הסנהדרין המיתולוגי בשכונת סנהדריה בירושלים

בגן הסנהדרין המיתולוגי השוכן בשכונת סנהדריה בירושלים בואכה סנהדריה מורחבת, החלו בימים האחרונים עבודות שיפוץ נרחבות לקראת שדרוג ופיתוח הגן מחדש – פעילות המבוצעת על ידי העירייה וביוזמת סגן ראש העיר ירושלים הרב יוסף דייטש, הממונה על המע"ר החרדי.
גן הסנהדרין הוא אחד הגנים הוותיקים בירושלים וההחלטה על שדרוגו ופיתוחו מחדש של הגן התקבלה לאחר שגנים רבים בעיר שודרגו אודות לפעילותו של סגן ראש העיר, הרב יוסף דייטש, הממונה על המע"ר החרדי והאמון על פיתוח ושדרוג המרחבים הציבוריים בשכונות החרדיות. כחלק מתנופת הפיתוח והשדרוג של גני ירושלים, הורה הרב דייטש גם על שיפוץ גן הסנהדרין לרווחתם של תושבי סנהדריה וסנהדריה מורחבת.

לאור פנייתו של הרב דייטש לרשות לפיתוח ירושלים (הרל"י), בדרישה כי הרשות תהיה הגורם המוביל בשדרוג הגן המשתרע על פני 28 דונם, החלו ברשות לפיתוח ירושלים לתכנן את שדרוג הגן ולמעשה את הקמתו מחדש. בשל שיקולים תקציביים שהעיבו על התקציב הכולל של פיתוח הגן, פנה סגן ראש העיר הרב דייטש למשרד לענייני ירושלים ולשר זאב אלקין ורתם אותם למימון חלק מתקצוב עבודות שדרוג הגן.
במשרד לענייני ירושלים הדגישו כי לגן הסנהדרין משמעותית היסטורית מחייה של ירושלים בתקופת הסנהדרין וימי בית ראשון, ועל כן הגן הוא חלק ממדיניות המשרד לסייע במימון פרויקטים היסטוריים בעיר.
עם השגת התקציב הנדרש החלה התארגנות אחרונה ליציאה לביצוע העבודות כשעל חלק התכנוני אמונים אנשי מחלקת הגננות של אגף שיפור פני העיר בעירית ירושלים. תכנון הגן נעשה בתיאום עם מחזיק תיק שיפוע פני העיר, מ"מ ראש העיר הרב יצחק פינדרוס, ובשיתוף התושבים. הללו נפגשו לצורך כך עם צוות העירייה והתכנון מספר פעמים במנהל הקהילתי 'שמונה השכונות', ובמהלך הפגישות הוצגו בפניהם שלבי התכנון השונים והתושבים חיוו את דעתם על העבודות כשהצוות התכנון מבטיח ליישם את ההערות.
בימים האחרונים, כאמור, החל ביצוע העבודות בפועל. בסיור שקיים הרב דייטש בגן עם תחילת העבודות, הוא ציין כי קבלני הפיתוח הונחו לעשות את המרב להשלים את העבודות במהירות המרבית – לרווחת תושבי האזור אשר שדרוג הגן מהווה בשורה משמעותית עבורם.

כתבות אחרונות

עקבו אחרינו

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן