בנק הפועלים – צוות בנק הפועלים זכה במקום הראשון בתחרות האקתון בינלאומית

שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב print

האפליקציה שפיתח הצוות, Allergify, נועדה לילדים עם אלרגיה למזון אשר לא יודעים עדיין לקרוא או לבדוק את המרכיבים שעל האריזות

צוות של בנק הפועלים זכה במקום הראשון, מתוך 350 משתתפים מרחבי העולם, בהאקתון שנערך השבוע בסן חוזה שבקליפורניה, במסגרת אירוע API WORLD.

API WORLD הוא כנס בינלאומי העוסק בתחום ה-API וממשקים פתוחים המאפשרים התחברות למערכות ממוחשבות ובסיסי נתונים של חברות גדולות, לטובת פיתוח אפליקציות עצמאיות.
הצוות של בנק הפועלים כלל את צחי לוטטי וארז וקסמן מה-CTO בחטיבת החדשנות ואת אורי בירן, מוביל צוות API חיצוני באגף הפיתוח בחטיבת טכנולוגיה ומחשוב.

האפליקציה שפיתחו השלושה במסגרת ההאקתון נקראת Allergify, והיא נועדה לילדים עם אלרגיה למזון אשר לא יודעים עדיין לקרוא או לבדוק את המרכיבים שעל האריזות. האפליקציה משתמשת בטכנולוגיית AR – מציאות רבודה, כאשר הילד סורק את החטיף באמצעות מצלמת הסמארטפון, והאפליקציה נותנת חיווי של מסך אדום אם יש בו רכיב אלרגני או ירוק, אם הוא בטוח לאכילה לילד.

האפליקציה שפיתח הצוות מבנק הפועלים זכתה הן במסלול האתגרים של ה-API שבהם השתמשו, והן במקום הראשון מבין כל משתתפי ההאקתון.

ההשתתפות בהאקתון, והזכייה בו מעידים על היכולות המקצועיות הגבוהות של חטיבת הטכנולוגיה והמחשוב ושל חטיבת החדשנות בבנק הפועלים בפיתוח API כחלק מאסטרטגית הבנקאות הפתוחה ושיתופי הפעולה עם קהילת המפתחים בארץ שמוביל בנק הפועלים, לטובת פיתוח כלים מתקדמים לקהל לקוחותיו.

גם בנק הפועלים פתח API לטובת מפתחים עצמאיים וחברות סטארט אפ, וגרסה חדשה ומתקדמת של ה-API של הבנק, הכולל לראשונה גם ביצוע פעולות בחשבון, תיחשף בקרוב.

כתבות אחרונות

עקבו אחרינו

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן