'אקילן' – סדרת התכשירים שיקלו על העור שלכם

שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב print

'אקילן' – סדרת התכשירים שיקלו על העור שלכם בטיולי בין הזמנים

 

עם היציאה לחופשת בין הזמנים מציעה חברת התרופות את סדרת מוצרי 'אקילן' – סדרת תכשירים ייחודית למניעת זיעה ולהקלה על העור. תופעת הגירוי בעור והזיעה המרובה שכיחים במיוחד בקיץ, כאשר הטמפרטורה בחוץ נוסקת. הזעה מרובה יוצרת גירוי בעור, והיא עלולה להקשות על פעילות הגוף ומלווה בתחושות בלתי נעימות בעליל. עם תחילת חופשת בין הזמנים, כאשר רבים מבני הציבור החרדי יוצאים לדרכים ולטיולים, רצוי ומומלץ להשתמש בסדרת אקילן של כצט.
הסדרה כוללת את התכשירים הבאים:
קרם אקילן ספורט למניעת שפשפת – שומר על העור רך וגמיש בזמן מאמץ ובתנאים קשים. הקרם מבוסס על חמאת שיאה וויטמין E שיוצרים איזון ברמת הלחות ומונעים גירוי וצריבה בעור. השימוש בתכשיר פשוט, כאשר לפני פעילות מאומצת כיציאה לדרכים או טיולי הליכה, יש למרוח אותו על הירכיים ובית השחי לפני היציאה אל השמש הקופחת.
תרסיס אקילן לכף הרגל – דאורדורנט מרענן לכף הרגל המעניק תחושת קרירות ורעננות. מפחית ריחות לא נעימים ומותיר את כף הרגל מבושמת בניחוח עדין. יש לנער היטב לפני השימוש ולרסס ישירות על כפות הרגליים והקרסוליים בבוקר ובערב. אין צורך לנגב.
תרסיס אקילן לנעל– לחיטוי ומניעת ריחות זיעה בנעליים. בניחוח לבנדר נעים, מנטרל ריחות בלתי נעימים, מחטא ומונע התפתחות של פטרת בתוך הנעל ושומר על הנעליים לאורך זמן. את תרסיס הנעלים של אקילן יש לרסס על פי הצורך בפנים הנעל והוא מתאים לשימוש בכל סוגי הנעלים ובכל גיל.
סדרת אקילן ספורט ניתן לרכישה בבתי המרקחת וברשתות הפארם, ברשתות המזון והחנויות המובחרות ללא מרשם רופא. יש לעיין בהוראות לפני השימוש.
לקבלת מידע נוסף ניתן לפנות לשירות הלקוחות בטלפון 1-700-500-220

כתבות אחרונות

עקבו אחרינו

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן