אירוע חנוכת הבית של הצורפים

שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב print

הדים נרחבים
לטקס קביעת המזוזה של "הצורפים" בבני ברק

 

באירוע נכחו רבנים, בכירי עירייה, נבחרי ציבור ואנשי תקשורת

בטקס רב רושם נחנכה בשבוע האחרון, חנות הדגל של "הצורפים" בבני ברק, כאשר שיאו של האירוע היה טקס קביעת המזוזה, שנערך על ידי הרב ישראל מאיר לאו שליט"א-הרב הראשי לתל אביב, במעמד הרב חנוך זייברט- ראש עיריית בני ברק, והרב מנחם שפירא- סגן ראש העיר.
את האירוע כיבדו בהשתתפותם: הרב מיכאל קקון-חבר הנהלת עיריית בני ברק, הרב חיים נוגלבלט- נציג העיריה, הרב מרדכי בלוי, נבחרים ואנשי ציבור, צמרת התקשורת החרדית, בכירי חברת הצורפים וקהל משתתפים רב.

במעמד קביעת המזוזה, התכבד הרב ישראל מאיר לאו שליט"א, שהביע את התרשמותו מהמשכן החדש ונתן את ברכתו לחברת "הצורפים" שתמשיך לפתח וליצור פריטי יודאיקה ייחודיים, המכבדים ומפארים את המסורת היהודית מדור לדור.
גם ראש עיריית בני ברק, הרב חנוך זייברט, נשא דברי ברכה ונתן את ברכתו לשגשוג והצלחת המקום.


המשתתפים שנכחו במקום, הביעו את התרשמותם, מהמתחם החדש והמפואר אשר משתרע על מאה ארבעים וחמישה מטרים, ובבנייתו הושקעו משאבים רבים. המקום עוצב בסגנון מפואר וחדשני, פרי פיתוחם של המעצבים המובילים בישראל, בשילוב של עץ ואבן ואבזר באלמנטים מפוארים ומהודרים, המשמשים כ"בית" לפרטי האומנות הייחודיים, ומציגים קונספט מרהיב וייחודי שעוד לא נראה כמותו בעיר.


בנוסף קיים במקום "מרכז ספרי תורה" עם מגוון ספרי תורה מוכנים, בתים לספרי תורה, עצי חיים ואביזרים משלימים.
במהלך האירוע, הוצב במרכז המתחם "שולחן המלכות", אשר הושק לראשונה באירוע זה, בו הוצגו כלים מקולקציית מלכות, עוצרת נשימה, המשלבת עבודת אומנות של כסף וזהב.


בהמשך, אף הוצגה בפני קהל המשתתפים "מזוזת הענק"- המזוזה הגדולה בעולם, המתנשאת לגובה של מטר ושמונים ושניים סנטימטרים, עשויה כולה כסף טהור, בעבודת צורפות ייחודית של האומן יעקב מרדינגר. אשר בחר לקחת את ה- סמל היהודי המובהק ביותר, המהווה נקודת ציון בכל בית, ולראשונה בהיסטוריה ליצור מזוזה, שהיא שיא הפאר וההדר, ובגובה חסר תקדים.
רפי פרידמן, מנכ"ל חברת הצורפים, הביע את התרגשותו ואמר: "לא לחינם בחרנו לחגוג את חנוכת הבית, בימים אלו. בו אנו חוגגים כניסה לפתחה של שנה חדשה, כניסה לחנות חדשה והשקה של מזוזת ענק, סמל המסורת, העומדת בפתחה של כל נקודת ציון יהודית.
כחברה שהתחילה מעסק משפחתי קטן והפכה לרשת חנויות ולמפעל צורפות-כסף הגדול ביותר בעולם, אנו שמחים ונרגשים לקבוע מזוזה בסניף הדגל שלנו כאן בבני ברק, העיר החרדית הגדולה בעולם, ולהשיק בהזדמנות זו גם את המזוזה הגדולה בעולם. מזוזה, אשר מהווה מאז ומעולם, סמל זיהוי של כל בית יהודי בעולם.
אנו מאמינים כי עשרות אלפי תושבי העיר, הנוהגים להדר במצוות, ייהנו מחוויית הקניה הייחודית שהסניף מציע, וימשיכו לפאר ולרומם את שולחן השבת והחג בכלי הכסף המהודרים של הצורפים", ציין פרידמן.

כתבות אחרונות

עקבו אחרינו

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן