"אחוזת וגשל" המחודשים לאירוע יוקרתי בפאר והדר ובכשרות הטובה ביותר!

שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב print

הבשורה החדשה של אולמות השמחה באזור בני ברק עומדת להיחשף כבר בשבועות הקרובים ברוב פאר והדר

חנוכתו בראש חודש אלול הבעל"ט של מרכז האירועים "אחוזת וגשל" המחודש – מרכז האירועים הפופולרי שעבר בחודשים האחרונים מהפך של ממש, תוך בנייתם מחדש של אולמות האירועים במתחם בסטנדרטים הגבוהים ביותר בענף ובהשקעה של עשרות מיליוני שקלים.
"אחוזת וגשל" המחודשים נבנו מהיסוד במתחם אולם האירועים הוותיק שנהרס בחודשים האחרונים ותחתיו הוקמה "האחוזה" מחדש עם שני אולמות מפוארים, עם תקרה גבוהה במיוחד ללא כל עמודים במרכז האולם לרחבת ריקודים ושמחה יוצאת מן הכלל. האולמות נבנו בעיצוב ארכיקטטורי מרהיב, תוך תכנון קפדני וייעוץ אדריכלי ומקצועי הכולל דגש על התאורה וכמובן האקוסטיה לשמיעת צלילים נקיים בכל האולמות.

"אחוזת וגשל" מתהדרת בפאר והדר שלא נראה כמותו בתחום האירועים, כאשר מלבד ההוד וההדר שבולט במראה האולמות החדשים שודרג המטבח הוותיק ונבנה תפריט גורמה חדש ומנות יוקרה לאירועים בניצוחו של שף בעל שם עולמי, בעל ניסיון של למעלה מ-20 שנה במלונות ובאולמות האירועים המובילים.
במסגרת השדרוג לא חסכו ב"אחוזת וגשל" גם בצד הכשרותי, ובחרו את הכשרות הטובה ביותר אשר יעניק את כשרותו לאולמות המחודשים. בכך הפך מרכז האירועים של "אחוזת וגשל" לאולם השמחות הראשון בבני ברק המתהדר בכשרות המהודרת לרווחת כלל בעלי השמחות.
לצד בנייתם המחודשת של האולמות הוותיקים ב"אחוזת וגשל", גם האולמות הצדדים שודרגו והם מאפשרים קיום אירועים באותה רמה כשל האולמות המרכזיים ב"אחוזת וגשל" – ועכשיו במחירי הכרות לכל האירועים ב"אחוזת וגשל"!

כתבות אחרונות

עקבו אחרינו

תגובות

9 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן